McDonald’s lanceert een club voor jongeren onder de 18

14-05-2019 (10:47) - Marketing

McDonald’s lanceert samen met bureau TBWA\NEBOKO een wereldprimeur in Nederland: Club McDonald’s. Een clubavond speciaal voor jongeren van 16- en 17 jaar in een McDonald’s restaurant. 


“Uitgaan is lastig als je jonger bent dan 18. Je komt geen club binnen”, vertelt Annemarie Swijtink, Director Marketing van McDonald’s Nederland. “Maar er is een plek waar 16- en 17-jarigen altijd welkom zijn: in onze restaurants. Deze groep jongeren komt al vaak in de avonduren bij ons, om samen met vrienden een leuke tijd te hebben. McDonald’s wil deze jongeren een supertoffe avond uit bezorgen. Daarom maken we eenmalig een uitzondering en toveren we voor e´e´n avond een restaurant om tot een e´chte club!”
 
Een unieke setting dus met bekende DJ’s en natuurlijk de lekkerste McDonald’s bites & drinks. Voor deze bijzondere happening werkt McDonald’s samen met Spinnin’ Records, specialist in de dance-, house- en trancemuziek.
 
“McDonald’s ademt in al haar communicatie Always open for Good Times. Club McDonald’s biedt dat ook”, zegt Patritia Pahladsingh, Managing Director van TBWA\NEBOKO. “McDonald’s gunt iedereen Good Times. Juist ook tieners: in jongerencultuur staan zowel muziek als McDonald’s synoniem voor het spontane plezier dat zij zoeken.”
 
Op vrijdagavond 7 juni opent Club McDonald’s haar deuren exclusief voor circa 300 jongeren van 16 en 17 jaar. Vanaf vandaag kunnen ze zich via de McDonald’s App aanmelden om kans te maken op tickets (twee per persoon). Aanmelden kan tot en met donderdag 23 mei.
 

credits

Bureau: TBWA\NEBOKO
Klant: McDonald's Nederland / Malou Buné

Bureaus

Media

Economisch