Megawatt lanceert One Two Try ‘Smart sampling’

05-11-2020 (21:51) - Marketing

Remote controlled sampling machines die stand alone sampling van producten op iedere willekeurige locatie mogelijk maken en tegelijkertijd waardevolle consumentendata verzamelen. Dat is de productinnovatie waar Megawatt Group de markt mee betreedt. Niet zo gek want dit bureau beweegt zich al jaren tussen de tech start-ups in de Brainport regio en weet met haar digital agency als geen ander hoe je data om kan zetten naar conversie.
 
One Two Try, de toepasselijke merknaam van deze start-up van Megawatt, heeft vendingmachines ontwikkeld die producten samplen én consumentendata verzamelen. Daarmee wordt een online connectie met de consument gemaakt, om vervolgens conversie te realiseren. Hoe het werkt? Je scant de QR-code op het scherm van de machine (one), je laat je gegevens achter via de smartphone en kiest een sample (two). De gratis sample wordt aangeboden door de machine (try). De data wordt gebruikt om de online customer journey een passend vervolg te geven.
 
‘Wij hebben, samen met Junea waar Bas Smit mede eigenaar van is, de uitdagingen van traditionele sampling op zeer innovatieve wijze om weten te buigen naar een revolutionair product’ aldus initiatiefnemers Richard Dillen en Stephan Kwast. Naar eigen zeggen ‘de natte droom van iedere shopper marketeer’. Met vier machines; een tafelmodel, een display, een dispenser en een gekoelde variant wordt direct hoog ingezet. De eerste machines zijn inmiddels actief en de ontwikkeling van de verschillende varianten draait op volle toeren. 
 
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.

Bureaus

Media

Economisch