Metamorfose voor KNVKT

28-11-2017 (14:20) - Marketing

De Koninklijke Nederlandse Vereniging voor Koffie en Thee (KNVKT), de branchevereniging voor koffie- en theeproducten, krijgt een nieuwe naam en een nieuw logo. Ook krijgt de vereniging een nieuwe website. 

 
Vanaf nu heet de brancheorganisatie Koffie & Thee Nederland. De metamorfose vindt plaats naar aanleiding van het 130-jarig jubileum van het KNVKT. Met goede moed gaat de vereniging de volgende 130 jaar in, blijkt uit de woorden van Koffie en Thee Nederland voorzitter en General manager Jacobs Douwe Egberts Nederland, John Brands: ‘Koffie en thee zijn sterk verbonden met de onze cultuur van even een kopje koffie doen, of het nu thuis aan de keukentafel, in de horeca of op kantoor is. Met deze nieuwe naam en site hopen we dat mensen ons gemakkelijker vinden als het adres waar je terecht kan voor kennis, kunde en een kijke in de keuken van de koffie en thee sector.’
 
Op de website is allerlei informatie te vinden, in de vorm van opinie, factsheets en er is een mediacenter met rechtenvrije beelden en infographics.
 

Bureaus

Media

Economisch