Opel zet in op connectiviteit en personalisatie

03-07-2018 (14:32) - Marketing

Consumenten verwachten dat ze onderweg moeiteloos gebruik kunnen maken van online diensten. Opel is klaar voor de volgende fase van connectiviteit en in-car entertainment met de nieuwe infotainmentsystemen die dit jaar debuteren in de Opel Insignia.


De nieuwe infotainmentsystemen moeten intuïtief in gebruik zijn. Vormgegeven en uitgevoerd met een groot kleuren-touchscreen van maximaal 8 inch in diameter. De bestuurder heeft zicht op het helder ingedeelde Driver Information Cluster een scherm in hoge resolutie. Het scherm is naar persoonlijke smaak in te delen.  

 

connectiviteit

Consumenten kunnen hun smatphones verbinden en zo bijvoorbeeld Apple CarPlay gebruiken of Android Auto, zodra dat in Nederland wordt gelanceerd. Opel belooft ook met de nieuwste navigatiesystemen te komen, bijvoorbeeld in 3D-applicaties. Bovendien kunnen nieuwe Opelbezitters gebruikersprofielen aanmaken om zoveel mogelijk alle mogelijkheden te personaliseren. 

 

 

 


Bureaus

Media

Economisch