PROUDdesign pimpt identiteit Melkunie

07-03-2019 (12:46) - Marketing

Met een herintroductie in 2012 heeft Melkunie zijn plek in het schap bewezen. Maar de hernieuwde liefde voor het merk komt nog wat langzaam op gang. Daarom heeft PROUDdesign een nieuwe visuele identiteit ontwikkeld, waarin alle waarden duidelijker naar voren komen.


Daarbij staat ongecompliceerd genieten centraal, met de cirkel als middelpunt. Deze positieve oervorm vertegenwoordigt harmonie en plezier. Met de productnaam erin heeft het een sterk focus punt, van groot belang op het drukke zuivelschap.


Eromheen zijn de verschillende, vrolijke zuivelwerelden gecreëerd, relevant per moment en product groep. Zo toont de melk vooral de blijheid en het goede van de koe en de vla vooral het luchtige en gezellige samenzijn. 
Daarnaast is het klassieke Melkunie logo terug door alleen het woordbeeld te gebruiken. Op deze wijze
heeft het meer karakter, maar is het minder dominant. 


Bureaus

Media

Economisch