Sazas 1e in Klanttevredenheidsonderzoek Verbond van Verzekeraars

22-10-2018 (10:29) - Marketing

Sazas, specialist in verzuimoplossingen in de agrarische en groene sector en voor het MKB, is voor het tweede jaar op rij op de eerste plaats geëindigd in het Klanttevredenheidsonderzoek Zakelijk van het Verbond van Verzekeraars. De verzekeraar heeft in de categorie inkomensverzekeringen het beste klanttevredenheidscijfer van 2018 gekregen.
 

Met een gemiddeld cijfer van 7,5 blijft Sazas ook dit jaar de concurrentie voor. is zeer trots op dit resultaat en ziet zicht gesterkt in de werkwijze “Vitale mensen in gezonde bedrijven”.
 

“Als verzuimverzekeraar helpen wij al 25 jaar bedrijven het risico van verzuim te beheersen en verzuim te voorkomen en verminderen. Ons doel is om bedrijven in de agrarische en groene sector en het MKB gezond te houden. Als een MKB-bedrijf te maken krijgt met een zieke werknemer komt er veel op het bedrijf af. Het is dan prettig samen te werken met een partner die helpt het financiële risico te beheersen en helpt het verzuim te verminderen. Dat onze aanpak werkt, blijkt wel uit de uitslag van het klanttevredenheidsonderzoek. Onze medewerkers scoren hoog op klantvriendelijkheid, deskundigheid en heldere communicatie. Dat we hier dit jaar wederom hoog op scoren, maakt mij heel trots. Aan ons de uitdaging om komend jaar onze dienstverlening nog verder te verbeteren en te professionaliseren en ook volgend jaar weer op de eerste plaats te eindigen.”, aldus Algemeen directeur Hans van Bussel.

Bureaus

Media

Economisch