SnowWorld kiest exclusief voor Ab Inbev

05-11-2019 (12:23) - Marketing

SnowWorld kiest met ingang van 1 december 2019 voor Bierbrouwerij AB Inbev als exclusief partner voor haar bieren. Bij SnowWorld zullen diverse merken van Bierbrouwerij AB InBev verkrijgbaar zijn, waaronder de merken Hertog Jan, Corona, Leffe, Franziskaner en Tripel Karmeliet. In de samenwerking staat het grootste biermerk ter wereld, Bud, centraal.
 
 
"SnowWorld breidde dit jaar uit van twee naar zes indoor winterportresorts, twee outdoor activiteitencentra en een Indoor Skydive centrum. Ondertussen introduceerden we een nieuwe huisstijl en nieuwe horecaconcepten. De samenwerking met sterke partners draagt vervolgens bij aan de hoogwaardige beleving die wij nastreven voor onze gasten. We zijn er trots op dat we met Bud weer een krachtig merk aan ons hebben kunnen binden. Bovendien herkennen we de ambitieuze doelen die zij zichzelf opleggen", aldus Wim Hubrechtsen, CEO van SnowWorld.  

Bureaus

Media

Economisch