Spaans automerk lanceert virtuele belevingswereld voor consumenten

06-11-2020 (09:35) - Marketing

CUPRA heeft een omvangrijke digitaliseringsstrategie gepresenteerd voor de lancering van zijn nieuwe modelrange die in alle aspecten van het merk wordt doorgevoerd. Het boegbeeld wordt een vernieuwend virtueel platform met de naam ‘CUPRA e-Garage in Cape Formentor’.
 
In deze nieuwe virtuele CUPRA-wereld kunnen gebruikers hun eigen avatar creëren en via stem of chat in contact komen met andere bezoekers. Deze digitale omgeving vormt een afspiegeling van de belevingswerelden die exclusief voor CUPRA zijn ontworpen, en bevindt zich virtueel op het eiland dat de inspiratie vormde voor het eerste exclusief voor CUPRA ontworpen model: de Formentor. Op het nieuwe platform kunnen bezoekers de CUPRA-modellen tot in detail ontdekken en onder meer kennismaken met de lifestylecollecties van het Spaanse merk.
 
'De CUPRA e-Garage in Cape Formentor het begin van onze reis op weg naar de creatie van nieuwe, digitale ervaringen. Het achterliggende doel is om van dit platform een ontmoetingsplek voor de CUPRA-community te maken, wat betekent dat de CUPRA e-Garage in Cape Formentor toegankelijk is voor al onze klanten van over de gehele wereld,” zegt Antonino Labate, CUPRA Director of Strategy, Business Development & Operations.
 

Bureaus

Media

Economisch