Tattoo artiest Morrison Schiffmacher ontwerpt Duvel art glass

20-08-2020 (16:47) - Marketing

Tattoo artiest Morrison Schiffmacher heeft een Duvel art glass ontworpen voor de Duvel Collection. Influencer- en content specialist Storyboard koppelde Schiffmacher aan het Belgische biermerk.
 
Het proces werd door Storyboard vastgelegd in een content reeks waarbij Morrison laat zien hoe haar design op het Duvel glas tot stand is gekomen. Schiffmacher over haar ontwerp: ‘Ik ben direct in de geschiedenis van Duvel gedoken en het verhaal over het duveltje en het engeltje op het etiket grepen mij direct. Mijn ontwerp laat niet het contrast, maar juist het samenspel tussen goed en kwaad zien, de verbondenheid tussen de duivel en engel. Een metafoor voor het leven, en dus ook voor een avond in de kroeg.’
 
De PR rondom de campagne wordt verzorgd door Nikki van Outheusden en Danielle Faas. Het collector’s item art glass is tijdelijk verkrijgbaar in en gift pack met vier flesjes Duvel bij vrijwel alle grote supermarkten en slijterijen.

Bureaus

Media

Economisch