TheFork en SevenRooms Inc gaan strategisch partnerschap aan

14-09-2021 (15:51) - Marketing

TheFork, het toonaangevende online reserveringsplatform voor restaurants van de Tripadvisor Media Group, gaat een strategisch partnerschap aan met SevenRooms, een internationaal horeca platform voor optimale gastervaringen en retentie. In een steeds digitaler wordende wereld en op weg naar herstel voor de restaurantbranche, hebben TheFork en SevenRooms hun krachten gebundeld om een combinatie van diensten aan te bieden die erop gericht is restaurants te helpen meer online reserveringen te ontvangen en tegelijkertijd hun 'front-of-house' en gastenervaringen naadloos te beheren.
 
Het partnerschap zal actief zijn in Nederland, België, Italië, Frankrijk, Spanje, Zweden, Australië en het Verenigd Koninkrijk.

Jos van Hunen, Hotelmanager Kimpton De Witt: “Door de samenwerking met SevenRooms kunnen we extra service bieden. Als gasten bijvoorbeeld geen beschikbare tafel kunnen vinden in ons restaurant Celia, kunnen we hen de beschikbaarheid tonen van één van onze andere restaurants zoals Jansz. of Pulitzer Garden in het Pulitzer hotel. Hierdoor voorkom je een teleurstelling bij de gast en is je bezetting optimaal bij alle restaurantlocaties.”
 

Horecatransformatie

Dit partnerschap volgt op een jaar van uitgebreide ondersteuning door zowel TheFork als SevenRooms. Nu de horeca wereldwijd een digitale transformatie ondergaat als gevolg van COVID-19, hebben beide bedrijven zich gericht op het bieden van oplossingen die de digitalisering van restaurants ondersteunen, hen helpen bij het navigeren door sluitingen en onzekerheid en uiteindelijk inspelen op de behoeften en eisen van een veranderende consument. Tijdens de pandemie heeft TheFork gewerkt als digitale bondgenoot voor restaurants en heeft bijna 30 miljoen dollar besteed om de sector te helpen zich aan te passen en te herstellen in de 22 landen waarin het actief is. Op dezelfde manier ontwikkelde en introduceerde SevenRooms nieuwe producten voor restaurants om veilig te heropenen en nieuwe inkomstenstromen te stimuleren, terwijl het tegelijkertijd meer dan US $10 miljoen aan licentiekosten subsidieerde om financiële problemen te verminderen.

Bureaus

Media

Economisch