Tweede Hyundai x Van Gogh Museum Connection Day

01-10-2021 (12:36) - Marketing

Hyundai en het Van Gogh Museum organiseren voor de tweede keer de Hyundai x Van Gogh Museum Connection Day waarbij ouderen op de Nationale Ouerendag in verbinding worden gebracht met het werk en leven van Van Gogh. 
 
Dat het kunnen genieten van kunst en cultuur niet vanzelfsprekend is, heeft iedereen afgelopen jaar kunnen ervaren. Ook nu de musea weer open zijn, is het voor ouderen niet altijd mogelijk om zelfstandig een bezoek te brengen. Om de kunst en de verhalen uit het Van Gogh Museum dichter bij ouderen te brengen, worden op de Hyundai x Van Gogh Museum Connection Day bij verschillende zorginstellingen in Noord-Brabant, de omgeving waar Van Gogh lange tijd woonde en werkte, workshoppakketten afgeleverd.
 
De?pakketten, die in elektrische auto’s van Hyundai worden bezorgd, bevatten schilderbenodigdheden?en een?instructievideo om?een eigen versie van De aardappeleters (1885) te maken, het werk dat dit najaar centraal staat in de tentoonstelling De aardappeleters: misser of meesterwerk?.
 
 

Bureaus

Media

Economisch