Winnaar Coolest Dutch Brands ook in AD-titels en Het Parool in de spotlight

26-02-2019 (15:00) - Marketing

45 creatives en strategen hebben tijdens de jurydag bij Talpa Network bepaald dat De Vegetarische Slager, Tony Chocolonely en Vandebron op 21 maart in de Finale staan. Publiek en vakjury bepalen dan wie aan de haal gaat met de titel en de Coolest Dutch Brand Award 2018. De winnaar genereert bovendien veel publiciteit; want behalve in FONK Magazine zal er dankzij cohost de Ondernemer ook een radio-interview en publiciteit in de AD-titels en in het Parool voor de winnaar zijn. 

 
Nog even een recap: FONK heeft in 2018 voor het tweede jaar op rij maandelijks een merk gekozen tot Coolest Dutch Brand van de Maand. Het thema van dit jaar draaide om van origine Nederlandse sustainable brands die door lef en uitgekiende marketing een breed publiek aanspreken en van daaruit ook daadwerkelijk een verandering weten te bewerkstelligen. De twaalf genomineerde merken van 2018 waren De Vegetarische Slager, Tony's Chocolonely, Vandebron, Picnic, ASN Bank, Dopper, Plastic Soup Surfer, Plus, Kings of Indigo, Bunq, Marie-Stella-Maris en Peeze Koffie.
 

nù je ticket kopen

Wil je ook bij de finale Coolest Dutch Brands 2018 en de afterparty met MassiveMusic zijn? Bestel hier je ticket!
 

Cohosts Coolest Dutch Brands 2018: 
DPDK , Massive MusicTALPA Network en De Ondernemer
Coolest Dutch Brand Award handmade by Royal Goedewaagen

Bureaus

Media

Economisch