Zakelijk Nederland onder de aandacht met #likeholland

08-05-2018 (13:45) - Marketing

NBTC lanceert de #likeholland campagne voor Nederland als zakelijke bestemming tijdens de internationale vakbeurs IMEX Frankfurt 2018. Met de campagne brengt NBTC zakelijk Nederland onder de aandacht bij internationale meeting planners in Europa en Noord-Amerika.


Eric Bakermans, manager Meetings en Conventions NBTC: “Na de Meet Mr. Holland campagne waarmee we Nederland vijf jaar in de spotlight hebben gezet als zakelijke bestemming, willen we de meeting planners nu meenemen in de Nederlandse mentaliteit. Focus binnen de campagne is dat meeting planners een meetings- of congresbestemming willen ‘like Holland’, zoals: ‘multilingual #likeholland’, ‘relax #likeholland’ en ‘historical venues #likeholland." 

 

diversiteit en openheid

Met #likeholland belicht NBTC Nederland vanuit verschillende perspectieven. De diversiteit van Nederland, de toegankelijkheid, de openheid en de uitstekende infrastructuur maken ons land geschikt voor internationale zakelijke bijeenkomsten. Binnen de campagne wordt #likeholland daarom op twee manieren gebruikt: We like Holland (wij houden van Nederland) en Be like Holland (doe zoals de Nederlanders doen). 

 

economisch belang

De zakelijke reismarkt is van groot economisch belang voor Nederland. Jaarlijks bezoeken ruim één miljoen buitenlandse zakenreizigers ons land voor het bijwonen van een vergadering, beurs of congres. De totale economische waarde bedraagt meer dan € 1,2 miljoen.
 
 


Bureaus

Media

Economisch