Zalando als persoonlijke stylist met nieuwe dienst

13-09-2018 (09:42) - Marketing

Op 16 september verschijnt Zalon, de gratis personal styling service van Zalando, voor het eerst op de Nederlandse televisie. Daarvoor is de samenwerking aangegaan met mediabureau Wavemaker Global.


In de campagne zien consumenten twee weken lang hoe de 37-jarige Tom online door de suggesties van zijn Zalon-stylist scrolt en zijn nieuwe outfits thuis ontvangt. Zalon zet daarmee een stap in het vergroten van haar bekendheid op de Nederlandse markt. De focus ligt op mannen en vrouwen van 30-59 jaar die, net als Tom, graag goed voor de dag willen komen in hun eigen stijl en met het gemak van een persoonlijke outfit-box.

 

service en inspiratie

Anne Jobes, brand and creative director van Zalon: “Via Tom willen we laten zien wat onze service uniek maakt: de gepassioneerde stylisten kennen de merken van Zalon door en door. Zij delen hun expertise via gratis stijladvies in persoonlijke outfits voor iedere gelegenheid.”


CEO Ivo Scherkamp vult aan: “Zalon vervult naast stijladvies ook een rol als inspirator. De focus ligt daarbij op het individu, wat je ook terugziet in deze commercial. Onze stylisten houden alle trends in de gaten, maar kijken bovenal naar de persoonlijke stijl van de klant.”


Bureaus

Media

Economisch