Zalon lanceert Women's Day-campagne met 4 internationale influencers

06-03-2019 (15:52) - Marketing

Op Internationale Vrouwendag strijden we voor gelijke rechten van vrouwen over de hele wereld en vieren we wat er al is bereikt. Zalon, de stylingservice van Zalando, creëerde een inspirerende videocampagne met vier internationale vrouwen van verschillende achtergronden, waaronder advocaat en voormalig Miss Belgian Beauty Nele Somers.


Anne Jobes, hoofd Creative Direction bij Zalon: ''Het streven naar gelijke rechten voor vrouwen, is niet alleen de verantwoordelijkheid van individuen en de overheid, maar zeker ook van bedrijven. Met deze campagne onderstrepen we, dat iedere vrouw uniek is en het recht heeft zichzelf te zijn. Kleding kan daar zeker bij helpen, maar uiteindelijk straat niets beter dan durf en zelfvertrouwen.''


De influencers uit Zalon's Women's Day-campagne kunnen erover meepraten. De Vlaamse Nele, Tijen uit Duitsland, Yousra uit Zwitserland en Joanna uit Zweden: alle vier zien zij kleding op hun eigen manier als middel voor female empowerment. Jobes: ''Voor de campagne zijn we op zoek gegaan naar sterke vrouwen met een inspirerende achtergrond. Duitsland is Zalon's grootste markt, dus we waren heel blij met Tijen Onaran als eerste prominente naam. met haar ervaring in de politiek en het bedrijfsleven is ze een voorbeeld voor ambitieuze vrouwen in Duitsland en daarbuiten.''De andere influencers versterken de diversiteit van de campagne met hun achtergrond als advocaat, stylist en sporter.

 
''Met de nieuwe campagne nemen we storytelling als middel om onze klanten te bereiken'', vertelt Jobes. ''Het is een eer om dat op zo'n belangrijke dag in samenwering met deze bijzondere vrouwen te doen.''

De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.

Bureaus

Media

Economisch