100% NL en SLAM! groeien in doelgroep 20-49 jaar

20-04-2021 (17:09) - Media

De radiostations van RadioCorp doen het goed: zowel 100% NL als SLAM! stijgen in de doelgroep 20-49 jaar, ten opzichte van dezelfde meting vorig jaar. 100% NL maakt een groei door van bijna 10%. Het radiostation ziet het marktaandeel stijgen van 3,3% naar 3,6%. SLAM! groeit van 2,3% in februari en maart 2020 naar 2,7% in februari en maart 2021, wat een groei inhoudt van 17%. Dat blijkt uit de meest recente meting van het Nationaal Luister Onderzoek uitgevoerd door GfK.
 
Martijn Zuurveen, Radio Director RadioCorp: "Met SLAM! zijn we vol gaan hangen in de start van het nieuwe Formule 1 seizoen en kondigden we onze grootste radioactie tot nu toe aan: 'Het Wachtwoord'. Door te luisteren naar SLAM! maken luisteraars kans op een Bitcoin. Op dit moment is de jacht in volle gang en worden we overspoeld door reacties. Dit belooft wat voor de volgende cijfers."

Bureaus

Marketing

Economisch