ABN AMRO werft IT-ers met podcast de ‘Side Project Show’

05-12-2019 (16:13) - Media

ABN AMRO wordt zo blij van zogenoemde side projects dat het een podcastserie heeft ontwikkeld met de toepasselijke naam Side Project Show’. In de podcastserie vertellen zes IT-ers over hun bijzondere side projects. 
 
Zo ontwikkelde Deniz zijn eigen smart mirror omdat hij van mening is dat je de tijd tijdens het tandenpoetsen nog efficiënter kan benutten. En na gefascineerd te raken door the Knight Rider, besloot Björn een echte, werkende versie van KITT na te bouwen. Met succes, want er volgden meerdere levensgrote, op afstand bestuurbare auto’s. Maaike Scholtens van ABN AMRO licht toe: ‘IT-ers zijn een van de moeilijkst te werven doelgroepen op dit moment. Het is voor ons dan ook belangrijk om deze groep op een relevante en authentieke manier aan te spreken. Dit doen we door onze interesse op het gebied van innovatie met deze groep delen, op een manier die hen aanspreekt.’
 
De podcastserie is ontwikkeld in samenwerking met creatief, digitaal bureau CODE D’AZUR. De ‘Side Project Show’ bestaat uit zes afleveringen. De eerste twee afleveringen zijn vanaf nu te beluisteren via Spotify, Apple Podcasts en andere podcastkanalen. Elke week zal er een nieuwe aflevering toe worden gevoegd.

Bureaus

Marketing

Economisch