Act local. Zo werkt het volgens FONK magazine in 2021

06-01-2021 (11:00) - Media

Think local, act global, was een slogan die iedereen tien jaar geleden omarmde. Nu, een decennium later, is het vooral think local, act local wat we dagelijks horen. De pandemie heeft deze ontwikkeling het afgelopen jaar nog meer versneld en nu we aan de start staan van 2021, is er geen weg terug. Het gevecht voor een schonere wereld, beter beschermde (dieren)levens, een gedijende flora en fauna: wie zich er nu nog steeds niet op z’n minst een beetje druk om maakt, zal weinig waardering van z’n omgeving oogsten. Alle reden dus om in de eerste editie van het nieuwe jaar stil te staan bij wat ‘lokaal’ in de meest brede zin te bieden heeft.
 

Slim samenwerken

We hebben het in deze editie over slimme lokale samenwerkingsverbanden, succesvolle lokale retailformules, maar ook net zo makkelijk over lokale kampioenen op het gebied van cultuur, mode en dans. Plus: we trekken de imaginaire lijn door naar de journalistiek, waar diverse lokale initiatieven op het gebied van onderzoeksjournalistiek nog sneller dan verwacht lijken op te bloeien.
 

Gesprekken met toppers uit de creatieve industrie

Heel blij zijn wij ook om in januari af te trappen met twee gesprekken met toppers uit de creatieve industrie: de kersverse managing director van KesselsKamer, Diederik Sjardijn, èn MediaMonks’ powervrouw Vivian Opsteegh delen hun visie en verwachtingen aan de start van het nieuwe jaar.
 
Begin het nieuwe jaar goed en mis 'm niet: dit is FONK magazine 302.
 

Lees FONK drie maanden gratis

Heb je geen abonnement? Maak nu de eerste drie maanden gratis kennis met de digitale editie!

 


Bureaus

Marketing

Economisch