ADR Magazine van AD wordt Mezza

25-03-2021 (11:39) - Media

Het zaterdag-magazine van AD en de regionale titels van DPG Media krijgt een nieuwe naam. Mezza is de naam van het magazine dat vanaf aanstaande zaterdag bij meer dan een miljoen abonnees op de deurmat ligt.

Het weekendmagazine krijgt een nieuwe naam, een nieuwe columniste en nieuwe rubrieken, maar houdt ook een aantal vertrouwde rubrieken. Mezza-chef Sara van Gorp: "Waarom de naam Mezza? Een magazine is een moment van pauze, een intermezzo. Het vernieuwde magazine is verfrist, maar tegelijkertijd vertrouwd."

Nieuw
Heleen van Royen gaat als columniste voor Mezza schrijven over haar persoonlijke leven. Ook komt er in Mezza een rubriek waarin bekende Nederlanders openhartig vertellen voer gezond leven.
 
Bereik
Mezza verschijnt wekelijks op zaterdag bij AD, de Stentor, Tubantia, de Gelderlander, PZC, Eindhovens Dagblad, BN deStem en Brabants Dagblad. Mezza bereikt in print meer dan 1.2 miljoen lezers en is hiermee een van de grootste magazines van Nederland.

Bureaus

Marketing

Economisch