Azerion vergroot in-game advertentiebereik door exclusieve partnership met Bidstack

17-12-2021 (11:20) - Media

Azerion, het digitale entertainment- en mediaplatform, kondigt een strategische partnership aan met Bidstack, het in-game advertising en videogame monetisation-platform. Azerion zal de komende twee jaar de exclusieve commerciële partner zijn voor het verkopen van Bidstack's in-game advertentie aanbod. De samenwerking wordt gezien als de grootste programmatic in-game advertising deal in de industrie.
 
Dankzij deze overeenkomst versterkt Azerion zijn digitale advertentieplatform en biedt het merken eenvoudig(er) toegang tot zeer betrokken consumenten via geïntegreerde in-game advertentieformats.
 
Azerion krijgt door de partnership met Bidstack wereldwijd toegang tot ongeveer 40 miljoen gebruikers en 60 titels via een snel groeiend portfolio van Triple A, onafhankelijke uitgevers en uitgevers van mobiele games. De game-genres zijn zeer divers en omvatten stadion-, race-, open wereld- en simulatietitels die door een betrokken publiek worden gespeeld. Azerion biedt hiermee een wereldwijd bereik en bestrijkt belangrijke markten zoals de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Nederland, Frankrijk en Duitsland.
 
Met het partnership breidt Azerion zijn in-game advertentieaanbod uit op een belangrijk strategisch moment, want het bedrijf verewacht dat in 2022 in-game advertising een belangrijke groei zal doormaken.  

Bureaus

Marketing

Economisch