blowUP media breidt digital OOH netwerk uit in Tilburg

12-11-2020 (11:16) - Media

Grootformaat (Digital) Out of Home exploitant blowUP media is een langjarig partnership aangegaan met winkelvastgoedfonds Wereldhave. Hiermee breidt blowUP media haar netwerk The Collective uit met digitale schermen in de onlangs vernieuwde binnenstad van Tilburg.
 
Op de nieuwe Premium Plus screens in de Emmapassage, Frederikstraat en Heuvelstraat in Tilburg wordt een mix van commercials, kunst, lokaal relevante en up-to-date content uitgezonden. De Super Motions worden in de komende maanden gefaseerd geïnstalleerd. Het winkelgebied trekt jaarlijks 10,4 miljoen bezoekers.
 
Als eyecatcher wordt in de Emmapassage een voor Nederland uniek 90° LED-scherm geplaatst van ruim 60m². In de overdekte Frederikstraat worden 4 schermen tegenover elkaar geplaatst, welke los van elkaar, gecombineerd als één en gelijktijdig werkend kunnen worden ingezet. Op de kruising van de Heuvelstraat en de Pieter Vreedestraat komt een hoekscherm van 13,5 m2.  

Bureaus

Marketing

Economisch