BrandDeli start global partnership met MeMo²

26-04-2019 (10:40) - Media

BrandDeli gaat een global partnership aan met MeMo² ten aanzien van het in kaart brengen van brand lift via het Twitter platform. MeMo² zal middels haar OnlineTracker methodiek de effectiviteit van Twitter advertising in kaart brengen en zodoende evalueren in welke mate Twitter bijdraagt aan de ontwikkeling van de merkpositie van grote merken. Naast Tele2, Heineken en Huawei zullen meerdere merken volgen.

Deze onderzoeksmethode biedt BrandDeli en haar adverteerders diepgang in de feitelijke effecten van adverteren via Twitter. De reclamecampagnes via Twitter worden geëvalueerd op creatieve impact en merkeffectiviteit, om aan te tonen in welke mate merk- en campagnedoelstellingen worden behaald.

BrandDeli biedt dankzij de samenwerking met MeMo² meer transparantie over de effectiviteit van het platform voor grote internationale adverteerders. MeMo² wordt als onafhankelijke partij ingeschakeld voor het leveren van deze relevante insights.

 

Bureaus

Marketing

Economisch