De nieuwe generatie vloggers is de veertig+ vrouw

27-11-2019 (11:04) - Media

Vanaf 27 november gaat het nieuwe YouTube kanaal DieVijf live. DieVijf zijn: Irma Knol (@irmaknol), Edith Dohmen (@stylehasnosize, Esther Goos (@esthergoos), Louise Latooy (@louiselatooy) en Susan Hoffman (@susanhoffman); vijf vrouwen, veertig plus, die vloggend door het leven gaan. Afzonderlijk verdienen ze al geruime tijd hun sporen op social media met opgeteld zo’n 800.000 volgers op YouTube en Instagram.
 
Esther Goos: “YouTube staat synoniem voor ‘de jongere generatie’, oftewel de generatie die televisie heeft vervangen door online kanalen zoals YouTube. Andersom kijkt de veertig plus vrouw vooral televisie en amper YouTube. Daar willen wij verandering in brengen. Niet alleen gaan we de veertig plus vrouw vermaken met leuke vlogs, we willen ze ook inspireren om zelf de vlogcamera op te pakken en hun leven te delen. Ons doel is om samen grenzen te verleggen in het media landschap.'
 
Irma Knol is moeder van drie zoons (Enzo, Milan en Sjen) en deelt op haar eigen kanalen al haar passies; snelheid, mode en avontuur.
Edith Dohmen inspireert met haar fashion en lifestylevlogs vrouwen om, ongeacht hun maat, er op hun best uit te zien.
Louise Latooy is bekend van de familievlog De Latooys. Zij geeft wekelijks een kijkje in het leven van deze beroemde online familie en is binnenkort te zien in de film Project
Gio.
Zakenvrouw Esther Goos runt naast digital agency Scooperz een gezin van vijf kids, die allemaal hun eigen succesvolle YouTube en Instagram kanalen hebben.
Susan Hoffmann deelt de beste beautytips. 

Alle vijf blijven ze actief op hun eigen kanalen, vanaf vandaag kun je elke woensdag om 17:00 een aflevering van DieVijf bekijken op YouTube.

Bureaus

Marketing

Economisch