Discovery Benelux & Duitsland starten House of Content

19-11-2020 (14:23) - Media

Discovey Benelux & GSA (Germany, Switserland, Austria) kondigt een nieuwe structuur aan binnen hun organisatie. De creatieve en programma-gerelateerde afdelingen en de research divisie gaan elkaar versterken in het "House of Content". Deze nieuwe divisie komt onder leiding van Tatiana Lagewaard, VP Programming & Content en Susanne Reiter, Senior Director Research & Portfolio Development.
 
Na het samenvoegen van Discovery Benelux en GSA in september, is met het “House of Content” de reorganisatie van beide regio’s voltooid. Deze laatste stap houdt in dat de afdelingen programmaplanning, productie, contentbeheer, acquisitie, languaging en direct-to-consumer-marketing in het "House of Content" nauw gaat samenwerken met de onderzoeksafdeling in de nieuwe Discovery regio, geleid door Susanne Aigner (Managing Director Discovery GSA & BNLX).
 
Tatiana Lagewaard (43), VP Programming & Content, is verantwoordelijk voor de producties en programma-afdeling in het "House of Content", terwijl Susanne Reiter (40), Senior Director Research & Portfolio Development, de leiding heeft over de onderzoeksafdeling en direct-to-consumer marketing. Beiden zijn ook lid van het managementteam van de Discovery regio GSA & BNLX.
 
Tatiana Lagewaard, VP Programming & Content: “Ik zie het “House of Content” als een geweldige kans om the best of both worlds te verenigen: het bieden de hoogwaardige en boeiende Discovery programma’s enerzijds en de knowhow en visie van de research collega’s anderzijds. Daarmee kunnen we de kijker nog beter op zijn wenken bedienen.”

De nieuw gevormde Discovery Region GSA & BNLX omvat de voormalige Discovery Region GSA met de landen Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland en BNLX met Nederland, België en Luxemburg en staat onder de algemene verantwoordelijkheid van Susanne Aigner in München.
 

Bureaus

Marketing

Economisch