Flow brengt jubileumboek voor paper lovers

14-11-2017 (10:19) - Media

300 pagina’s, met bijna alleen maar beeld. Print is verre van dood, wil Flow bewijzen met de vijfde editie van het boek. Het jaarlijkse boekwerk verkoopt traditioneel goed, waarmee Flow het gelijk aan zijn zijde lijkt te hebben: print leeft.

 
Creative directors Astrid van der Hulst en Irene Smit weten te melden dat het boek zo dik is als een telefoonboek en dat het verschillende soorten papier en paper goodies bevat: ansichtkaarten, briefpapier, enveloppen, inpakpapier, posters. Met illustraties en patronen van internationale illustratoren, en zonder tekst. Er zijn al een half miljoen exemplaren verspreid de makers krijgen het hele jaar door mails van fans van over de hele wereld met de vraag wanneer de nieuwe editie komt.
 
Om die mensen tegemoet te komen: de nieuwste editie is vanaf 14 november wereldwijd verkrijgbaar. Het is ook te bestellen via Flowmagazine.nl en Flowmagazine.com. Het boek kost nog geen zeven cent per pagina (€ 19,95 totaal).
 

Bureaus

Marketing

Economisch