FONK #287: dit is de sportzomer van 2020

10-06-2020 (10:00) - Media

Hebben we een ‘sportloze zomer’ nu de grote evenementen niet door gaan? Nee dus! Als living proof is er FONK #287 waarin sportmarketing-specialisten de zaken voor ons op een rij zetten. Have a look!
 
Dat sportmarketing op dit moment anders vorm krijgt en dat het vak ook in de toekomst op een aantal vlakken anders zal blijven, daarover is vrijwel iedereen het eens. Van wat dat ‘anders’ in positieve zin kan betekenen, geven we in FONK #287 een voorproefje. Misschien aanleiding voor marketeers om toch nog eens te overwegen ook dit jaar alsnog budget voor sportmarketing vrij te maken.
 

geloofwaardig

Hoe gaaf zou het bijvoorbeeld zijn als wat meer ‘huis-tuin-en-keuken’ sporters wat vaker de held in een aantal campagnes kunnen worden. Mensen die alles geven en die in hun alledaagsheid dichtbij de consument staan.
Zo anders dan Olympisch kampioenen, maar zo echt en zo geloofwaardig. In deze editie vind je daarom op een aantal plaatsen foto’s van onbekende sporters in allerlei soorten en maten, vaak in hun eentje zoals op onze cover, en soms samen. 
 

nu in editie #287

In deze uitgave onder meer:
sportmarketingbureaus delen hun missie & visie
Hoe powerman Wilco Dekker zichzelf en de Mount Everest bedwong
Coolest Dutch Brands nomineert Naïf
Nice to Meat in ShopWatch 
Interview met "mister social" Diederik Broekhuizen
Cover van de maand: Helden
 
We hopen dat FONK #287 kan bijdragen aan het bijzonder soort lef dat je als marketeer en creative juist nu moet hebben om te kunnen (over)winnen.
 

Pak je voordeel

Wil je FONK lezen, maar heb je nog geen abonnement? Pak nu je voordeel en kies voor een digitaal jaarabonnement (26 edities).
 

Bureaus

Marketing

Economisch