FONK #288 over rasdiplomaten & rulebreakers by heart

24-06-2020 (10:00) - Media

Wie de (vak)pers tot crème de la crème van de Nederlandse marketingwereld bestempelt is één, maar wie zijn volgens Nederlandse reclamemakers eigenlijk de beste marketeers? En waarom zijn zij dat? FONK vond zes reclamemakers bereid drie favoriete gamechangers van nu en drie favoriete icons te benoemen en hun keuze toe te lichten.
 
Natuurlijk sluiten we af met een aanvullende selectie van "zes-en-een-beetje" van de redactie van FONK. De complete lijst Gamechangers en Icons 2020 vind je vanaf pagina 34 in FONK #288.


Keuzestress

Deze editie lijkt een beetje een uitgave van lijsten en rankings te zijn geworden, want ook de social review van juni liegt er niet om. Het is gaaf om te zien hoe snel het aantal social media-campagnes toeneemt. En niet alleen dat; ook de kwaliteit ervan is over het algemeen hoog. Vanwege de keuzestress is de lijst deze maand dus een tikkeltje langer geworden dan de bekende selectie van 10. We beschouwen dat als goed nieuws.
 

Coolest Dutch Brand 

Ga vooral ook even zitten voor het de verhalen van de sustainable gamechanger-to-be Too Good to Goo en pak dan gelijk het verhaal achter het Coolest Dutch Brand van deze maand, Aquablu, mee.
 
Daarnaast veel eye candy en af en toe food for fhought in onze frontpages. Samen met de groene missie van
The Gardeners, de column van professional gamechanger Kees-Jan Rozestraten en het coole verhaal van Nederlands eerste virtuele influencer Esther Olofsson, een palet aan onderwerpen en issues waarmee je weer twee weken vooruit kunt.
 
 
Tip: Heb je nog een abonnement op FONK magazine? Kijk voor de mogelijkheden (print, digitaal, losse exemplaren en meer) in onze webshop!
 

Bureaus

Marketing

Economisch