FONK komt met Krachtvoer

07-03-2018 (10:00) - Media

FONK is constant op zoek naar creatieve mensen met verfrissende, inspirerende insights. Mensen die nieuwsgierig andere wegen durven in te slaan zonder af te wachten wat ‘de rest van de wereld’ ervan vindt. 


denken, durven, doen

Denken, durven, doen: daar gaat het om. Voor FONK 228 hadden we onder het motto Business x Creation meer dan voldoende  ‘materiaal’ voorhanden. Een greep uit wat deze nieuwe editie je brengt:
 
* Waarom een sterke nadruk op verkoop per definitie gezond is
* Hoe de smart technology community eem eigen plek krijgt in Sensor      Lab dankzij Clever en Franke
* Waarom merken niet meer out-dated hoeven te raken
* En ook: wordt Stash echt de Uber van voor de creatieve industrie?
 

soft spot

Ondertussen raken reclamedieren Hans Brouwer (MassiveMusic) en Django ons moeiteloos in het hart en weet Jacques Vereecken in de Inspired pages onze soft spot te vinden onder het motto: ‘Some day I’m gonna write your name in the sky’.
 

lees 'm nu!

Dit en nog veel meer in FONK 228. Ons advies: lees hem nù want over twee weken komen we alweer langs met verse portie krachtvoer.
 

abonnement dat bij je past

Wil je FONK elke twee weken in je digitale of old school brievenbus ontvangen? Kies dan voor het abonnement dat bij je past en maak gebruik van één van de aanbiedingen in onze webshop.
 

Bureaus

Marketing

Economisch