FONK magazine over Out of Home: de kansen liggen op straat

31-03-2021 (10:30) - Media

Buiten gebeurt het, is normaal gesproken de kreet als je het over Out of Home hebt. Gebeurt er door Corona dan nu buiten ‘niets’, zoals sommigen claimen? Volgens FONK de grootste misvatting ooit; de nieuwe editie laat zien waarom.
 
Er zijn misschien minder mensen op pad, maar de mensen die dat wel zijn, zijn zich bewuster van het moment, van hun omgeving en van wat ze zien, proeven en ruiken. Op pad gaan, is speciaal en dus wil je dat volop beleven. De absolute aantallen mensen die OOH bereikt, zijn misschien minder groot, maar het contact met de mensen die OOH bereikt, is intenser dan ooit tevoren. Met andere woorden: als adverteerder kom je beter binnen dan dat je twee jaar geleden had kunnen dromen. Wie slim is, scoort meerwaarde met zijn reclame-euro’s.
 

In deze editie 

Hoe blowUP media Group het coronamonster tackelt 

‘Geofencing is een krachtig wapen in combinatie met OOH, zegt Pepijn Adolfs van Value Zipper

Bij Boomerang tekt maar één ding en dat is een meegenomen kaart 

Publi air
houdt vast aan de kernwaardes 3

Bij Exterion Media maken datagedreven pakketten het verschil 

De schermen van OOHA Media blijven een miljoenenbereik bieden

Jeroen Hillenaar (Hillenaar Outdoor) heeft de focus scherp

The future is bright bij Ocean’s Meindert van den Heuvel
 
En: waarom is Ben Buss (Brand Creatives) ervan overtuigd dat creativiteit de wereld gaat redden? Je leest het in FONK 308.

Ooit gehoord van een borrel uit blik? Volgens startup Kever Genever de manier om een jongere doelgroep naar binnen te trekken


Next Generation Leader Bas Timmer

Nog een absolute must read in FONK 308 en dat is het verhaal met powerman en Next Generation Leader Bas Timmer. Een modeontwerper die met zijn Sheltersuits wereldwijd de strijd aanbindt met de eenzaamheid en de kou waarmee mensen die op straat leven, dagelijks worden geconfronteerd. Modehuis Chloé steunt zijn missie, maar Bas kan meer hulp gebruiken: ‘Om te kunnen groeien ben ik heel hard op zoek naar meer van dit soort samenwerkingen. Ook zoek ik bedrijven die samen met mij ‘the ultimate Sheltersuit’ willen maken. Ik denk dan aan technologische bedrijven als Philips of Tesla.’
Lees zijn verhaal!
 

Maak nu 3 maanden gratis kennis met FONK magazine!

Wil je FONK magazine lezen maar heb je geen abonnement? Geen nood, want je kunt hier gebruik maken van de mogelijkheid om de digitale uitgave van FONK magazine 3 maanden gratis te lzen. Direct voor een jaarabonnement instappen kan natuurlijk ook. Voor maar €82,50 lees je FONK magazine het hele jaar (26 edities!).

Bureaus

Marketing

Economisch