FONK magazine verlegt grenzen

31-10-2018 (10:00) - Media

Alleen al over het woord ‘grenzeloos’ kun je eindeloos mijmeren. Over de landsgrenzen ondernemen is het meest down to earth concept. Maar bij het over je eigen beperkingen heen springen, wordt het al lastiger. Grenzeloos houden van, vraagt behalve liefde ook doorzettingsvermogen. En over een wereld zonder grenzen, kun je de rest van je leven blijven nadenken. In de nieuwe editie van FONK magazine hebben we het concept ‘grenzeloos’ van verschillende kanten benaderd.


In de frontpages (en op de cover) komen we het dichtst bij het concept van een wereld zonder grenzen. Ga dus kijken in het Gemeentemuseum Den Haag en laat je meeslepen in de wereld van de grenzeloos dappere foto en filmkunstenaar Shirin Neshat, wier werk je ook op de cover van deze uitgave vindt.


grensverleggend in digital design, cultuur & media

Maar FONK blijft wel FONK en dus pakken we ook een flink aantal onderwerpen dichterbij huis bij de kop. We presenteren drie interviews met grensverleggers.  Pim van Helten vertelt over het Amerika-avontuur van DPDK, we spreken Els van der Plas, die als algemeen directeur Nationale Ballet & Opera de grenzen dagelijks opzoekt van haar ambitie. En in het derde interview vertelt serie-ondernemer Jeroen Hillenaar hoe grenzeloze vernieuwingsdrang en een grote liefde voor out of home hem opnieuw tot ondernemen bracht.


grensverleggende cases

Naast interviews uiteraard ook grensverleggende cases. ook daarvan presenteren we er drie. BrandDeli deelt de complexiteit van ‘over de grens’ producties. Minstens zo heftig is het verhaal van de rebranding van het internationale Akzo Nobel tot Nouryon, waarbij maar liefst 200 mensen betrokken waren. In de rubriek ShopWatch tenslotte vertellen de marketeers van Hero Baby en challenger Kabrita hoe zij de grenzen in het marktsegment babyvoeding trachten te verleggen. 


grenzeloze aanpak

Aangezien het onmogelijk is om alle helden van de nieuwe FONK in dit bericht te introduceren, is het advies: pak het grenzeloos aan en lees alléén vandaag hier de nieuwe editie van FONK magazine ademloos en het liefst in één ruk uit.  Lukt het niet in een dag? Geen nood! Doe jezelf en de redactie van FONK een plezier en kies vandaag nog het abonnement dat het best bij jou past in onze webshop.

 
openingsbeeld: Jan-Dirk van der Burg voor energiedirect.nl

Bureaus

Marketing

Economisch