FONK x retail

18-09-2019 (10:00) - Media

Of het nu gaat om het inzetten van techniek, geavanceerd (sustainable) verpakkingsontwerp, advertising, de mogelijkheden op de winkelvloer, presentatietechnieken, webshops of om de producten zelf die online en offline worden aangeboden: retail is hot en de veranderingen zijn soms bijna niet bij te benen. In FONK 268 nemen we een voorschot op wat is en wat straks kan.
 
Je zou je kunnen afvragen: is dat nou wel zo nodig allemaal? Ons antwoord daarop is een volmondig Ja! Als je de consument niet weet te verassen of niet aanhaakt bij trends die relevant zijn, staat er al heel snel iemand op die wèl brengt wat in de ogen van de (potentiële) koper relevant is. En weg ben je. Is het trouwens ook niet veel beter (en leuker) om het gevecht om de gunst van de consument aan te gaan op meer dan prijs alleen?
 
Redenen te over voor FONK om  een duik te nemen in waarvoor retail momenteel staat. We spraken marketeers, reclamemakers, designers, naamgevers en trendsetters. We noteerden do’s & don’ts en boven alles proefden we bij alle betrokkenen een grote liefde voor ‘het vak’. We hopen dat die liefde afstraalt op wat FONK 268 biedt.  Last but not least: dank aan de creatives van VBAT, die voor het coverontwerp van deze retailuitgave hebben getekend.
 

Lees FONK nu 3 maanden gratis

Wil je FONK 268 lezen, maar heb je geen abonnement? Teken dan in op ons jubileum-aanbod en lees FONK magazine nu zonder enige verplichting drie maanden gratis.

 


Bureaus

Marketing

Economisch