FuturumMag. in het nieuw dankzij samenwerking met Hearst

19-03-2021 (13:36) - Media

FuturumMag. het magazine van FuturumShop, verschijnt voortaan drie keer per jaar. Het magazine is bovendien helemaal vernieuwd. De vernieuwde bladformule en vormgeving zijn ontwikkeld in samenwerking met de makers van Bicycling en Runner’s World, twee titels van Hearst Netherlands.
 
FuturumMag. verschijnt vanaf nu drie keer per jaar en wordt verspreid in een oplage van 80.000 exemplaren. Het eerste vernieuwde nummer ligt deze week bij 65.000 klanten van FuturumShop op de mat.
 
Menno Kamp, marketing manager FuturumShop: ‘Ons magazine biedt wielrenners, gravelbikers en mountainbikers op een hoogwaardige manier inspiratie. In een zeer productieve samenwerking heeft Hearst ons geholpen de vernieuwing van FuturumMag. scherp te krijgen. Het vernieuwde magazine past goed bij ons merk en onze ambities.’
 

Snelgroeiende online specialist

FuturumShop is de grootste online shop voor de sportieve fietser in de Benelux. Het zag de omzet in het ‘coronajaar’ groeien met meer dan 65%. In 2021 verwacht FuturumShop 1 miljoen pakketten te verwerken.
 

Bureaus

Marketing

Economisch