Get inspired, dare to love FONK magazine

01-05-2019 (09:30) - Media

Retail, marketing en de Esprix vormen een hechte drie-eenheid. En die vind je terug in de nieuwe editie van FONK. We leggen er in deze editie nog een schepje bovenop met de verhalen van Polette, Chateau Amsterdam en MADE.com, die als finalisten op 16 april bij een gastvrij GUC Agency streden om ShopWatch Challenger Award 2019, waarvan FONK magazine de proud partner is. 


geruisloze dynamo's

Minstens zo inspirerend zijn de energieke verhalen van Dick Buschman en Jur Baart, beiden geruisloze dynamo’s in het Esprix-bestuur. Ze blikken terug, maar kijken vooral ook vooruit. Enig mogelijke conclusie: de Esprix leeft en hoe. Alle reden dus om in onze Esprix Gallery nog even terug te blikken op de kampioenen van dit jaar en iedereen aan te moedigen voor de editie van 2020 hun beste cases in te zenden.

Een echte must-read in deze uitgave is ook het verhaal van Boudewijn Wijnands van Deedmob, dat voor zover wij weten de eerste Nederlandse social unicorn in wording is. Lees zijn verhaal en get inspired!
 

lees FONK magazine 3 maanden gratis!

Iedere keer blijft de verleiding groot om de complete inhoud van de nieuwe editie van FONK magazine prijs te geven. Wijt het aan enthousiasme en aan onze liefde voor de doeners & durfallen in dit vak.  Maar daarmee verkopen we geen abonnementen. Maar onze redactie koestert liefhebbers, volgers en fans. Dus wil je deze nieuwe editie van FONK Magazine digitaal en/of in print lezen? Teken dan nu in op een gratis proefabonnement voor 3 maanden.

 
Foto cover: Willem Sizoo, bij
VISIONARY agency 


Bureaus

Marketing

Economisch