Grenzen verleggen? Zo makkelijk kan het zijn

04-10-2017 (10:00) - Media

Grenzen verleggen: voor de één een sine qua non en sleutel tot geluk, voor de ander horror en reden tot grote stress. Maar in ieder geval een onderwerp dat ons aller nieuwsgierigheid wekt. Wie zijn momenteel ‘grensverleggers’ in het vak? Wie zijn de omdenkers, de zoekers en de durfallen? In de nieuwe editie van FONK Magazine doen wij een greep uit de vele grensverleggende, inspirerende initiatieven van dit moment:


* DPDK goes New York: ‘Met één kantoor in Rotterdam ga je de oorlog op het internationale podium niet winnen’.
* Junior designer Craig Berry vindt in True Faith creatieve vrijheid.
* Robert Bronwasser zet na 25 jaar iconisch design nieuwe stappen.
* Reclamemaker Remy Harrewijn wordt wijnmaker Remy Harrewijn: Chateau Amsterdam is ‘s lands eerste Winery.
* Hoe bouw je in 6 maanden tijd een nieuw bedrijf met 11.000 werknemers? Nexperia deed het.
* New Skool Media brengt knipmode succesvol over de grenzen.
* En hoe Belgisch Kipling de wereld verovert.
 

Maar ook:
* social madness kijkt over de grenzen;
* Kosmann.dejong ontwerpt Canon van Nederland;
* en in de serie Reclamedieren: Michael Dijkstra Taurel en Charley van Globrands door de ogen van Kees Rijken.
 

Als je de verhalen van de mensen in deze editie van FONK leest, weet je: grenzen verleggen, zo moeilijk hoeft het niet te zijn. 
 

Wil je ook weten hoe grensverleggend deze professionals zijn, maar heb je nog geen abonnement? Ga dan naar onze webshop en maak gebruik van ons herfstaanbod.  Niet aarzelen, gewoon dòen!
 

Bureaus

Marketing

Economisch