Hillenaar Outdoor voegt ‘Zuurstok’ toe aan portfolio

24-12-2020 (09:00) - Media

Hillenaar Outdoor voegt per direct een Digitale Reclamemast langs de A12 bij Den Haag toe aan het netwerk. Het object is – vanwege het opvallende design – bekend als ‘de Zuurstok’ en heeft met ruim 491.000 passanten per week een groot bereik. ,,Iedereen in de mediawereld kent deze mast”, zegt directeur Jeroen Hillenaar. ,,De locatie is erg gewild bij adverteerders. Bovendien heb ik een historische band met deze Digitale Reclamemast. Ik ben er dan ook ontzettend blij mee.”
 
Hillenaar Outdoor gaat door met het aankondigen van nieuwe investeringen. ,,Ik ben trots op het team dat dit mogelijk maakt”, vervolgt hij. ,,We zijn voortdurend bezig met de ontwikkeling van nieuwe locaties die van meerwaarde zijn voor ons netwerk. En daarmee vanzelfsprekend voor onze adverteerders.” Maandag 21 december is ‘de Zuurstok’ live gegaan. Een bekende Digitale Reclamemast bij de A12 in Den Haag. ,,Absoluut een eyecatcher”, aldus Jeroen Hillenaar. ,,En een object met een verhaal. Het was bij mijn vorige bedrijf ooit de eerste mast die ik exploiteerde.” Anno 2020 zijn Digitale Reclamemasten de belangrijkste focus van het mediabedrijf. ,,Dat was vroeger anders”, herinnert Hillenaar zich. ,,In mijn agenda zit een muntje dat ik het ‘mastmuntje’ noem. In 2002 heb ik dat opgegooid om te bepalen om al dan niet te investeren in dit mediumtype.” Het muntje is positief gevallen. ,,Daarmee werd ‘de Zuurstok’ de eerste mast die ik ooit had.” Na enkele jaren onder zijn hoede, kwam het object in andere handen. Daarin komt nu verandering. ,
 
In de markt is deze transfer niet onopgemerkt voorbij gegaan. ,,Er staan al veel boekingen op deze Digitale Reclamemast. De impact is dan ook erg groot. Ik ben blij dat ‘de Zuurstok’ terug is bij Hillenaar Outdoor.”
 

Bureaus

Marketing

Economisch