Instant Magazine stelt Martijn Terpstra aan als VP Sales EMEA

30-08-2018 (09:26) - Media

Martijn Terpstra (32) is gestart als Vice President of Sales voor de markten van Europa, het Midden-Oosten en Afrika (VP Sales EMEA) bij Instant Magazine. De komst van Terpstra sluit aan bij de ambitie van het bedrijf om het team verder uit te breiden en door te groeien tot wereldleider op het gebied van contentmarketing. 


Terpstra heeft de afgelopen 10 jaar verschillende commerciële managementfuncties bij meerdere, soortgelijke Software as a Service (SaaS) organisaties bekleed. De afgelopen 4 jaar heeft hij zich als Head of Sales EMEA en VP Business Development North America bij inSided gericht op internationale groei. 


Product/market fit

In zijn rol als VP Sales EMEA bij Instant Magazine gaat Terpstra zich richten op expansie van het interactieve contentmarketing platform binnen bestaande accounts, het betreden van nieuwe markten en het verder professionaliseren van de groeistrategie.

“De product/market fit van Instant Magazine spreekt mij erg aan”, stelt Martijn Terpstra. “De afgelopen jaren is Instant Magazine sterk gegroeid, met een prachtig klantenportfolio en veel bedrijven die ons proactief benaderen. Dit geeft aan dat steeds meer bedrijven hun communicatiemiddelen digitaliseren en de statische pdf’s inruilen voor ons interactieve platform, waarbij de content op elk apparaat goed te lezen is. Ik kijk ernaar uit om samen met het ambitieuze team de indrukwekkende lijst aan klanten verder uit te breiden en de internationale groei te accelereren. Te beginnen met de verdere uitbreiding binnen het Verenigd Koninkrijk en de DACH-regio.”

 


Bureaus

Marketing

Economisch