Just Media Group viert 15-jarig jubileum

18-04-2018 (10:52) - Media

Dit jaar viert Just Media Group haar 15-jarig jubileum. Het Hilversumse entertainmentbedrijf van ondernemers Alex Wächtler en Eric de Groot is in 15 jaar tijd uitgegroeid tot een full-service organisatie met acht entertainment gerelateerde entiteiten op het gebied van spellen, TV, (bioscoop)films- en series, (doe)boeken en theater.


De 360 graden aanpak die mogelijk is door de verschillende entiteiten, in combinatie met de ontwikkeling op het gebied van content creatie, heeft Just Media Group tot één van de meest toonaangevende independent spelers van de entertainmentbranche in de Benelux gemaakt. Het jubileumjaar wordt gevierd met een  line-up van nieuwe releases zoals onder andere het Jurassic World bordspel, een internationale tv-serie en een samenwerking met YouTube sensatie Dylan Haegens in de vorm van een bioscoopfilm.

zelfs buiten Europa opgemerkt

‘We zijn enorm trots op waar we nu staan. Met eigen en aangekochte content weten we de markt te bedienen op het gebied van entertainment en staat in praktisch alle Nederlandse huishoudens minimaal één Just Media Group product. Als independent speler zijn we flexibel. We kunnen snel inspringen op actualiteiten en trends en het is mooi om te zien dat dat zelfs buiten Europa wordt opgemerkt’, aldus Eric de Groot, CEO Just Media Group. ‘We hebben dit jaar spellen verkocht in Australië, waarmee we de eerste internationale stappen buiten Europa hebben gezet’, vult Alex Wächtler CCO Just Media Group aan.

 

 


Bureaus

Marketing

Economisch