Klaar Bavinck verantwoordelijk voor Allerhande bij MPG.

19-09-2018 (09:39) - Media

Klaar Bavinck (46) is bij communicatie- en contentmarketingbureau MPG. gestart als client content director. Ze is verantwoordelijk voor het crossmediaplatform Allerhande van Albert Heijn dat MPG. al sinds de jaren 80 onderhoudt. Bavinck komt van TMG waar zij als marketingmanager en uitgever aan de wieg stond van het 360-gradenplatform VROUW. 


Klaar Bavinck: ‘Al tijdens mijn eerste gesprekken werd ik getriggerd door de collegiale en positieve sfeer binnen MPG., dat als bureau flink aan het groeien is. Het feit dat grote merken als Albert Heijn, NS en Rabobank klant zijn, geeft aan dat het bureau in de top meedraait. Mijn focus ligt op Allerhande, echt een voorloper op het gebied van contentmarketing. Ver voordat dit een begrip werd, was Allerhande al onderdeel van de marketingmix van Albert Heijn. Merken moeten nu écht relevant zijn voor consumenten. Allerhande is dat als geen ander. Ik kijk ernaar uit om te werken met en aan dit sterke merk. Zeker nu we content door slim gebruik van data nog beter in kunnen gaan zetten.’


Bureaus

Marketing

Economisch