Lil Kleine en Talpa Social komen met lifestyle merk

28-05-2019 (17:14) - Media

Jorik Scholten, beter bekend als Lil Kleine, en Talpa Social bundelen de krachten voor de lancering van een nieuw lifestyle merk voor jongeren van 15 tot 24 jaar. Het merk moet een houvast bieden in het huidige woud van lifestyle merken voor jongeren. Lil Kleine wordt daar zowel de mede-oprichter van als ambassadeur. 


Beide partijen brengen hun passie, ervaring en hun goede relatie met jongeren in. Met dit platform willen Lil Kleine en Talpa Social jongeren inspireren om hun dromen na te jagen. De content van het platform speelt nauwlettend in op de behoefte van jonge bezoekers waarbij het geloof in eigen kunnen wordt benadrukt.


Daarbij biedt het platform ruimte voor inbreng van jong aanstormend talent. Het nieuwe jongerenmerk zal vanuit Talpa Social opereren, de unit waar op dit moment ook al hoogwaardige content voor StukTV, Gierige Gasten en Social1nfluencers wordt gecreëerd. Vanuit Talpa Social zal bovendien  de kruisbestuiving met de andere Talpa entiteiten voor het merk worden gezocht, waaronder de tv-, radio- en event takken van het bedrijf, om zo een cross mediaal aanbod te genereren.


inspiratie

Lil Kleine: 'John is altijd een voorbeeld voor mij geweest, dus ik ben heel dankbaar dat ik intensief met hem kan samenwerken en we een platform ontwikkelen waar jongeren inspiratie uit kunnen putten om alles uit zichzelf te halen.'


John de Mol over de samenwerking: 'Het is fantastisch om met een talent als Jorik samen te werken en keer op keer te ervaren wat een inspirator hij voor jongeren is. Het zou me niets verbazen als de energie die ik ervaar bij de ontwikkeling van het nieuwe merk een duidelijke voorbode is van het plezier dat jongeren er straks aan gaan beleven.'


Bureaus

Marketing

Economisch