Nieuwe editie FONK nu live: genieten in de fast lane

07-02-2018 (12:00) - Media

Mensen in marcom, creatie en media ontwikkelen zich razendsnel. Deels uit noodzaak, deels omdat de techniek bijna dagelijks nieuwe tools biedt om het leven nòg spannender, nieuwer of beter te maken. Met name de media kunnen voor hun lezers, kijkers en participanten een rol als frontrow runner vervullen. Mits ze hun oog op de bal hebben, natuurlijk.
 
 
FONK wilde de vinger krijgen achter acutele ontwikkelingen en dus nemen we een voorschot op kansen & mogelijkheden (of zijn het bedreigingen?).
 

niet niks

Kort door de bocht is onze conclusie: het wordt een jaar van niet niks. Zoveel is zeker al realiseren we ons ook terdege dat ieder verhaal dat we nu optekenen, tegen het einde van 2018 vast alweer achterhaald zal zijn. Dat is de consequentie van leven in de fast lane. Voor ons, mediamakers, betekent dat primair genieten. In FONK 226 daarom onder meer:
 
* Over de liefde in de laatste aflevering van social madness
* Het media diet van Thijs van Schothorst
* Bert Dijkstra meets Xaviera Altena
* Covers van de maand: &C, LINDA en Vrouw
* Reclamedier Fred Moolhuijsen met Zoë en Guus
* Wat brengt MediaActivationCo?
* Sjors Fröhlich jaagt met BNR op een stabiele toekomst
* Marscha van Krouwel, ‘leeft’ de merken van Hearst            
* What’s cooking bij Alexander Klöpping?         
* Inspired pages van Triple’s Tom Romkes.
 

FONK lezen?

Wil je FONK Magazine digitaal of in print lezen, maar heb je geen abonnement? Maak dan hier gebruik van één van onze kennismakingsaanbiedingen. Je leest de digitale editie van FONK nu al een half jaar voor maar €17,50.

Bureaus

Marketing

Economisch