Nieuwe live-show StukTV dankzij samenwerking met meerdere merken

26-03-2020 (17:18) - Media

Towel heeft samen met StukTV van Talpa Network en de merken Mentos, Samsung, Spa, Nivea Deep Men, Santa Maria en Doritos een nieuwe show ontwikkeld: ‘StukTV Live’. Nu heel Nederland nagenoeg thuis zit, is de live-show de komende vijf weken op vrijdag om 16.00 uur te zien op het YouTube-kanaal van StukTV. Met als doel: houd de moed erin!
 
Tijdens de show kunnen de kijkers thuis meedoen via Instagram, TikTok en Whatsapp, en live in de uitzending komen. Via videoverbindingen komen ook influencers en bekende gasten voorbij en experts als André Kuipers geven zogenoemde minilessen.
 
Mentos, Samsung, Spa, Nivea Deep Men, Santa Maria en Doritos maken het mogelijk dat StukTV, Towel en Talpa Network de show kunnen maken. Bob ten Berge, Senior Creatief Strateeg Partnerships Talpa Network: De merken die ‘StukTV Live’ mogelijk maken zijn echt de helden van nu. Het is erg mooi om te zien dat een deel van de vaste partners van StukTV ook nu in deze tijd loyaal zijn aan ons merk en bereid zijn om samen met ons dit project te bewerkstelligen. Het bewijst dat ‘Global crisis inspires creativity and kindness’ bestaat!’

Bureaus

Marketing

Economisch