Nu in FONK magazine 321: Who to watch 2021

29-09-2021 (10:30) - Media

De uitgave Who to Watch is jaarlijks een terugkerend fenomeen in FONK magazine en staat aan de basis van waar FONK als platform voor staat: het inspireren en empoweren van aanstormend creatief talent. We stagen in FONK 321 deze agencies ook dit jaar weer met het doel hen op het netvlies te krijgen bij zoveel mogelijk marketingorganisaties in Nederland en daarbuiten.
 
In FONK magazine 321 vind je zestien jonge agencies die het afgelopen jaar òpvielen; vanwege hun missie, hun ideeën en hun drive. Elk proberen ze op hun eigen manier het creatieve vak naar een next level te brengen. Ze durven risico’s te nemen door de keuzes die ze in hun positionering durven te maken. En juist dàt draagt bij aan hun succes.
 
FONK reserveert in de FONK100 die in november gaat verschijnen, een speciaal plekje voor de runners-up en de bureaus jonger dan drie jaar worden door FONK bovendien oorgedragen voor de Consideration List van SAN New Kids on the Block 2021.
 
Mega veek dank zijn wij verschuldigd aan cool agency Robot Kittens waarvan de creatives de cover van de digitale editie van FONK magazine 321 op een heel gave manier hebben geanimeerd. Ook niet te missen in deze uitgave: cool brand LIVEKINDLY dat de oktobernominatie binnensleepte bij Coolest Dutch Brands 2021!
 

kies jouw abonnement!

Wil je FONK 321 lezen maar heb je geen abonnement? Maak nu gebruik van de mogelijkheid om 3 maanden gratis kennis te maken met de digitale editie, òf meld je aan voor een print-abonnement. Je ontvangt de digitale editie er gratis bij èn je steunt samen met FONK MBRC/embrace the ocean. Als dank komt het bijbehorende polsbandje jouw kant op. Draag het met trots!
 

Bureaus

Marketing

Economisch