Ocean Outdoor gecontracteerd als partner Westfield Mall of the Netherlands

07-09-2020 (10:49) - Media

Unibail-Rodamco-Westfield heeft bekendgemaakt dat Ocean Outdoor Nederland is geselecteerd als media exploitatie partner voor alle digitale schermen in Westfield Mall of the Netherlands. Het bedrijf is geselecteerd vanwege hun innovatieve en spectaculaire visie die goed aansluit op het ambitieniveau van de Mall. Vanaf de opening van de Mall, die gepland staat voor maart 2021, zullen alle schermen zichtbaar zijn.
 
Bart van Twillert, CEO van Westfield Mall of the Netherlands: “Met Westfield Mall of the Netherlands realiseren we een uniek project in Nederland en daar hoort ook een unieke Digital Out-of-Home partner bij. Wij willen een dag in de Mall tot een echte beleving maken en daar dragen de digitale schermen van Ocean straks zeker aan bij. Zo komt er op het centrale plein, een plek waar je de nieuwste winkeltrends, boetieks en pop-up stores vindt, een roterend scherm van 20 vierkante meter. Zoiets bestaat nog niet in Nederland en juist daarom past het zo goed bij dit project. Daarnaast vormen de digitale schermen ook een belangrijk mediakanaal voor merken. De Mall is een plek waar merken jaarlijks in contact kunnen komen met zo’n 15 miljoen bezoekers. In het buitenland zien we dat deze vorm van marketing al veel in wordt gezet en wij halen het nu ook naar Nederland. We zijn ervan overtuigd dat dit een succes gaat worden, zeker met een ervaren partner als Ocean.”
 
Naast het grote scherm op het centrale plein, zijn er in de Mall straks 21 digitale totems met in totaal 42 schermen te zien, waarvan er 17 totems binnen in de Mall komen te staan en 4 buiten. Daarnaast zal er buiten een groot, digitaal scherm van 17 vierkante meter te zien zijn. 

Bureaus

Marketing

Economisch