Rotterdamse branie in FONK 293

02-09-2020 (10:00) - Media

Hoe chaotisch 2020 ook mag verlopen, om één ding kunnen we gewoon niet heen en dat is het jaarlijkse Rotterdamnummer van FONK in de eerste week van september.
 
Dit jaar zijn we spot-on met een ruime selectie bureauverhalen uit de Rotterdamse bureau-scene. Dat de Rotterdamse bureaus het vanwege COVID-19 net zo moeilijk hebben als hun broeders elders in Nederland, is een gegeven. Maar na alle ervaringen beluisterd en besproken te hebben, kunnen we wel stellen dat de Rotterdamse nuchterheid de afgelopen zes maanden in no time een berg nieuwe, effectieve ideeën heeft opgeleverd, die in een net zo hoog tempo langs de Maasoevers werden uitgerold. Onze tip: ga zitten voor de Rotterdam dairies en doe je voordeel met de ideeënrijkheid en het nuchtere optimisme van de Rotterdamse bureauwereld.
 
Daarnaast zijn er de interviews met ARA (45 jaar!), Burst en Merkle. Plus: de maandelijkse social review die deze keer dankzij de input van Somention, in ieder geval voor de helft, van Rotterdamse makelij is.
 

sympathiek en geloofwaardig

Ook het verhaal over de nieuwe campagne van Coca-Cola is meer dan de moeite waard. Marketing manager Daniela Depping pareert (met name Amsterdamse) kritiek op de Open Like Never Before-campagne geloofwaardig en sympathiek. Precies zoals je het van een Rotterdamse marketing-organisatie mag verwachten.
 
Geniet van de Rotterdam-editie van FONK en doe je voordeel met die onweerstaanbare Rotterdamse branie!
 

Lees FONK magazine 3 maanden gratis

Wil je FONK lezen, maar heb je geen abonnement? Kies dan nu voor een digitaal abonnement en lees FONK de eerste 3 maanden (6 edities) gratis!

 


Bureaus

Marketing

Economisch