SAN winnaars hun verhaal in FONK magazine

29-05-2019 (10:00) - Media

De New Kids on the Block ‘race’ van 2018 zit erop. In de nieuwe editie van FONK magazine daarom volop aandacht voor SAN New Kids on te Block winnaar 5PM èn de twee finalisten TDE en HERC. Aan deze reeks mag ook het huidige SAN Bureau van het Jaar en voormalig New Kids nominee Joe Public niet ontbreken. Voer voor marketeers dus in de de nieuwe FONK (digitaal alleen vandaag gratis te lezen).
 

New Kid 

De drie  New Kids on the Block finalisten bestrijken samen een breed palet. Van YouTube specialisten (5PM) en sportmarketeers (TDE) tot hoge school reclamemakers (HERC). Als marketeer wil je alles over deze drie bureaus weten, en die kans bieden hun stories in de nieuwe ediie van FONK magazine.
 

Bureau van het Jaar

Een bureau dat ook een plaats verdient op het FONK podium van vandaag, is Joe Public, dat zich een jaar lang SAN Bureau van het Jaar mag noemen . Niks “New kidderigs” aan, maar ze hebben zeven jaar geleden ook om de titel gestreden.
 

Hattrick

Daarnaast selecteerden we Reclamebureau Roorda voor onze kolommen. Roorda scoorde met nominaties voor Bureau van het Jaar, Adverteerder van het jaar en Consistent Accent van het jaar een hattrick. BOB ging uiteindelijk met het Consistent Accent aan de jaar aan de haal.
 

Pareltjes

Last but not least ruilden we onze Inspired Pages voor één keer in voor de 10 ‘beste reclamecampagnes van de afgelopen dertig jaar’. Drie ervan werden bekroond met de (volgens de door de SAN eenmalig in het leven geroepen vakjury) titel Reclameparel.
 

Nu of nooit: lees FONK drie maanden gratis

En zelfs daarna zijn we niet uitgepraat: lees FONK magazine hier gratis for one day of beter nog: kies hier voor een gratis kennismakingsabonnement van maar liefst zes edities. 

Bureaus

Marketing

Economisch