Ster Focus 2021: over een veranderende (media)wereld en politieke ontwikkelingen

26-10-2020 (12:13) - Media

Op 10 november 2020 kijkt Ster in een online sessie vooruit naar volgend jaar. Astrid Joosten bespreekt samen met Ster-directeur Frank Volmer onder meer hoe je je als merk kunt aanpassen aan de veranderende (media)wereld: van het coronavirus tot advertentiecookies, verschuivend kijk- en luistergedrag en de impact van politieke besluiten voor (online) reclame bij de NPO. 
 
In circa 40 minuten blikt Ster terug op het afgelopen jaar en kijkt ze vooruit naar volgend jaar: welke kansen biedt 2021 voor merken? Welke programma’s en evenementen heeft de NPO in petto? En hoe kan je ook in 2021 via Ster het grote publiek bereiken?
 
Vanuit VondelCS, bekend van programma’s als Moltalk en De Nieuwe Maan, duikt Ster-directeur Frank Volmer met presentatrice Astrid Joosten en andere bekende gezichten in de antwoorden op deze vragen. Samen bespreken ze de aanpassingen in het commerciële beleid van Ster voor 2021 en gaan ze in op de ingrijpende veranderingen in én van de mediawereld. De kracht van aanpassen staat hierbij centraal: wanneer en waarom is dit nodig? En op welke manieren kan je aanpassen in jouw voordeel laten werken?
 
‘Tijdens Focus bespreken we de aanpassingen die we dit jaar in de advertentiewereld en bij Ster hebben gemaakt en de gevolgen hiervan voor volgend jaar. Maar we kijken ook naar de veranderingen die ons op korte termijn te wachten staan voor effectief adverteren anno 2021: de cookieloze toekomst, de verschuiving van het kijk- en luistergedrag én de invloed van politieke keuzes op adverteren bij de NPO. Ik kijk uit naar een interessant en afwisselend online programma en hoop al onze relaties op dinsdag 10 november digitaal te zien,’ aldus directeur van Ster, Frank Volmer.
 

meekijken

Kijk je mee? Ster Focus 2021: de kracht van aanpassen vindt online plaatst op dinsdagmiddag 10 november van 15.00 tot ca. 15.40 uur en is voor iedereen toegankelijk. Het evenement geeft bedrijven, organisaties, merken, marketeers en mediaprofessionals inzicht in de ins en outs voor adverteren in 2021. Geïnteresseerden kunnen zich kosteloos aanmelden via deze link.
 

Bureaus

Marketing

Economisch