TradeCast TV en SpotX werken samen

26-02-2019 (09:56) - Media

TradeCast TV maakt vandaag bekend een samenwerking aan te gaan met videoadvertentieplatform SpotX. De samenwerking is een gevolg van de toenemende populariteit van de de OTT- en CTV-markt.


Voor de uitgevers, broadcasters en YouTubers die een interactieve online tv-zender exploiteren bij het Zwolse technologiebedrijf betekent dit een nieuwe inkomstenbron. Anderzijds krijgen adverteerders een een breder aanbod van adverteren op interactieve tv-zenders. 


Remko Peters, commercieel directeur TradeCast TV: 'Wij geven onze klanten de controle terug over hun content, data en verdienmodellen. Dat betekent ook de vrijheid om nieuwe verdienmodellen te creëren, bijvoorbeeld met branded content, automatische reclameonderbrekingen of abonnementen op premium content. Door het platform van SpotX aan onze techniek toe te voegen breiden wij onze oplossing voor programmatic advertising sterk uit.'


trots


Marco Ruivenkamp, Managing Director SpotX Benelux: 'OTT maakt een nauwkeurige identificatie mogelijk van kijkhuishoudens en biedt daardoor zeer gedetailleerde doelgroepsegmentatie om zo gericht mogelijk te adverteren. Ik ben natuurlijk trots dat SpotX vervolgens het platform is waar deze adverteerders nu het meest uitgebreide OTT-aanbod van Nederland kunnen vinden.'


Bureaus

Marketing

Economisch