Volledig digitaal Ocean netwerk live in Westfield Mall of the Netherlands

24-03-2021 (09:00) - Media

Het volledige netwerk digitale schermen van Ocean in Westfield Mall of the Netherlands is operationeel. Westfield Mall of the Netherlands heeft haar deuren geopend en daarmee zijn ook officieel de 49 digitale schermen live.
 
Afgelopen week opende Westfield Mall of the Netherlands de volledig nieuwe experience, een allesomvattende, unieke, innovatieve winkel-, eet-, vrijetijds- en entertainment bestemming in het hart van de Randstad, Leidschendam. Van brunch tot winkelen, van een film tot uitgebreid dineren, bij deze mall staat de beleving centraal. Dit nieuwe en volledig overdekte shopping- en experience mall van 117.000m² 'met een viersterren serviceniveau' heeft behalve 280 winkels ook een mega-bioscoop, bowling, de Gamestate arcade hal en Instagram museum Youseu.
 

Opening Westfield

In en rondom Westfield Mall of the Netherlands is een volledig netwerk aan digitale schermen van Ocean te vinden. Op de route naar de parkeerplaats buiten staat een 18m² digitale eyecatcher ‘The Entrance’.
Verspreid door de gehele mall vindt men 22 digitale totems (17 binnen en 5 buiten). Aan beide zijde van de totems bevinden zich een digitale full-motion scherm van 2m². Multiple touchpoints met consumenten gegarandeerd met de inzet van dit netwerk.
 
De meest iconische propositie is de ‘Carousel’, de enige in zijn soort in Nederland. Het is een 17m² dubbelzijdig scherm dat hangt aan het plafond en langzaam ronddraait. Dit roterende full-motion scherm hangt midden in het centrale plein en draagt bij aan de unieke beleving van de consumenten.
 

Gif oppbouw mast

Daarnaast zijn er in de mall ook nog twee unieke groot formaat digitale blikvangers: de ‘Large Format Landscape’ van 20m² en de ‘Large Format Portrait’ van 28m² die beide perfect in te zetten zijn voor innovatieve campagnes. "Niemand hoeft zich meer af te vragen hoe retail er in de toekomst uit komt te zien. Dat kan men namelijk ervaren nu Westfield Mall of the Netherlands geopend is. Kosten noch moeite zijn gespaard om winkelen om te zetten tot een ware beleving. Ocean Outdoor is trots partner van Westfield Mall of the Netherlands en zal in de mall 49 iconische digitale schermen gaan exploiteren. Wij bieden adverteerders een geweldig en ongekend netwerk voor het bereiken van zeer interessante doelgroepen. Daarnaast zal Westfield centraal komen te staan bij de digitale innovatie strategie van Ocean Outdoor. Veel nieuwe (mogelijk interactieve) mediaconcepten zullen worden gelanceerd vanuit Westfield Mall of the Netherlands", aldus Xavier Tilman, Managing Director Ocean Outdoor.
 

Large Format Portrait

"Compleet anders dan andere winkelcentra in Nederland, mede door de komst van diverse flag ship stores, de hoogwaardige architectuur, onderscheidende horecagelegenheden, bijzondere evenementen en breed aanbod aan leisure. Beleving en service zijn key bij Westfield, zo is er met iedere retailer om tafel gezeten om een unieke ervaring binnen de Mall te creëren", zegt een enthousiaste Teun Koek, Project Director Westfield Mall of the Netherlands.

Bureaus

Marketing

Economisch