180 Kingsday heeft nieuw Head of Production en Content & Digital Director

07-09-2018 (13:57) - Mensen

Amsterdam’s 180 Kingsday heeft twee nieuwe senior leaders aangenomen. Marloes van den Berg is begonnen als Head of Production en is verantwoordelijk voor het managen en uitbreiden van het productie-team. Zij maakt ook deel uit van het 180 Kingsday leadership team.

 
Lenneke Speelman zal binnen de agency de rol bekleden van Content en Digital Director, waarbij zij zich zal focussen op innovatie, data & analyse en nieuwe digitale trends omzetten in communicatie.

 
Marloes heeft hiervoor bij J. Walter Thompson Amsterdam, waar zij de afgelopen 4,5 jaar het productie team heeft aangestuurd en heeft bijgedragen aan het bureau’s innovatieve en award winnende campagnes, zoals The Next Rembrandt in 2016. Daarnaast heeft zij haar ervaring opgedaan bij DDB Amsterdam, TBWA, Saatschi & Saatchi en Euro RSCG, waar zij op grote schaal digital en film producties heeft geleid.


Lenneke heeft haar ervaring opgedaan binnen het entertainment en media landschap. Zo heeft zij gewerkt voor VPRO en RTL, social media netwerk Hyves en media agency Havas. Meest recent heeft zij bij Havas’s social media en content onderdeel Socialyse een team van 12 onder haar hoede gehad.