ADCN Talenten van het jaar aan de slag bij 180 Kingsday

01-10-2019 (11:40) - Mensen

Nick van Wagenberg en Nevil van Outheusden zijn aangesteld bij het internationale bureau 180 Kingsday. Ze zullen voor lokale en internationale klanten gaan werken.

De twee winnaars van de ADCN Talent Award ontmoetten elkaar tijdens hun studie Communicatie, Concept en Campagne aan de Fontys Hogeschool Eindhoven en hebben sinds hun afstuderen altijd samengewerkt. Ze begonnen hun carrière bij Ogilvy Amsterdam, waar ze werk maakten voor merken als de Rabobank, KFC en het audiobedrijf Sennheiser.

Naast Nick en Nevil heeft het bureau een aantal andere nieuwe medewerkers aangenomen. Eerder deze maand werd Phillip Jackson aangesteld als Hoofd Planning en Strategie. Phillip stapte naar 180 Kingsday over vanuit Jacobs Douwe Egberts, waar hij Hoofd Global Marketing was. Andere recente aanstellingen betreffen voormalig Senior Creative bij Adidas Anne Fleming en voormalig Business Director van Wieden+Kennedy Eva Raush.